Můj den+Menší recenze na Velkou šestku ;)

25. january 2015 at 19:01 | CherryPie |  Geek think ♥
Ahoj! Lidi,dneska jsem měla SKVĚLÝ den! Mám z toho tak bezva pocity,že to prostě potřebuji vypsat! Je to nejlepší způb na uklidnění :D. Napíšu sem něco o mé neděli a na konci napíšu menší recenzi na nejnovější Disney animák-Velká šestka. Rozhodla jsem se,že nebudu psát celej článek na tuto recenzi a spojim to s tímto :D.

Takže si představte když geeka sečtete s nějakou tou geekovskou věcičkou(v závorce,aby se to počítalo jako první) a vynásobíte to optimizmem! Takhle nějak se cítím :D. Den byl vlastně obvyklý. Vstala jsem,najedla se,poprala se s bráchou. Dokreslila jsem Filiho pro kamaráda a začala s obrázkem elfky. Pak mi zavolala kamarádka aby jsme se domluvili kdy tedy půjdem do OC. Už tehdy jsem byla natěšená,protože to je vždy legrace,chodit s kamarádkou po OC. Jasně že potom přijde brácha a řekne že jdeme do kina. Z toho jsem byla taky moc happy,protože do kina já vždy ráda. Šli jsme na Velkou Šestku. Na ten film/animák jsem se podívat moc chtěla a těšila se. Taky mě nezklamal.
Potom jsem dost dlouho ukecávala tátu aby mě do toho Oc odvezl,protože autobusem a metrem se mi fakt nechtělo. Výborným bonusem se stalo to,že mi táta konečně vrátil ty 2 tisíce,ještě od vánoc. Kamarádka potřebovala koupit dárek pro jinou kamarádku :D tak jsem ji měla pomoci s výběrem.
Koukali jsme se po různých rozstomilých věcičkách,ale nic. Koukali jsme se na bižuterii,ale nic. Koukali jsme se na oblečení a tam jsme to konečně našli! Tak a teď přišla řada na mě :D

Šli jsme do knihkupectví! Víte,řekla jsem si,že Hobbita i Pána Prstenů klidně přečtu jao e-book,ale Silmarillion mít prostě musím! Tak jsme hledali Silmarillion. Našli ksme tam spooousty nádherných Tolkienovských knih o kterých jsme nevěděli(a já si je potom musim koupit). Nakonec jsme našli i ten Silmarillion a u něj další nádherné knížky. S kámoškama jsem byla v knihkupectví jen jednou a byla to legrac,teď to bylo podruhé a my se mohli válet na zemi jak ideální byli ty knihy! Tak jsem si čapla Silmarillion. Byla tam ještě jedna taková knížečka která se mi zalíbila. Vlastně dvě,ale ta jedna byla drahá. Byl to neoficiální průvodce Tolkienovským světem s nádhernými ilustracemi a celkem zajímavým obsahem. Heeeele,hele,nemyslete si o tom nic jo! Ty ilustrace byli fakt pěkný xD. Co udělá většina geeků když vidí knížku s ilustracemi nebo komiks? Jasně,prohlídne si ilistrace :D.
Tak jsem čapla i tu. Uuuuj,já jsem happy. Nemůžu se na ten Silmarillion dočkat!

A teď recenze:
Budu se snažit spoilerovat co nejméně a přece jen si dávejte bacha. Jde o společný projekt Marvelu a Disneye. Děj se odehrává ve městě San Fransokyu. Je to něco jako San Francisco a Tokyo pohromadě. Hlavní postavou je kluk génius jménem Hiro. Má vratra který vynalezl robota léčitele Baymaxe. Hiro chce na školu kam chodí jeho starší brácha a vytvoří mechanizmus z malinkých částic které dokáže ovládat s pomocí mysli. Jeho vynález však někdo ukradne a použije je pro zlo(typický padouch). Hiro spolu s Baymaxem a čtyřmi bratrovy přáteli chtějí město zachránit .
Tak doufám že těch spoilerů fakt není moc,jen takové menší zhrnutí.
Animák se mi líbil a dočkala jsem se toho na co jsem čekala. Bezvadný humor,epic,action a dokonalý soundtrack.
Jakožto je to projekt i Marvelu,nesmý chybět tradiční kameo komiksového boha Stana Leeho. Můžete ho najít naobraze v domě Freda.