England PART 2

15. may 2015 at 15:21 | CherryPie |  About me+TAG
Vítám vás u dalšího zážitkového článku ze zájezdu do Anglie :) . Snažila jsem se ho udělat co nejdříve,ale třeba včera jsem zkrášlovala menu,takže snad to je takto dobré.
Což,jdem na to :)

Den 2.Battle Abbey a Hever Castle

Prohlídka tohoto dne se mi líbíla snad nejvíce(také z toho mám plno fotek).
Bylo to také první ráno v rodinách. První snídaně a také první(daleko ne poslední) pozdní příchod. Autobusem jsme nejdříve jeli do Battle Abbey ve městě Battle. Přiznám se,Angliská historie se mi zdá mooooc zajímavá a hrozně mě bavilo se učit o anglických dějinách. Vyjímkou nebyla ani bitva u Hastings a život Viléma Dobyvatele. Prohlídka ruinami kláštera byla super! Já jsem si ji užila i proto,že jsme k tomu dostali do týmů zábavné úkoly a taky díky něm jsme se toho o Battle Abbey dozvěděli ještě víc. Spolupráce v týmech také byla :D.

(Tato část byla opravdu velká,musela jsem od toho stát hodně daleko :D)

A sice to v Battle bylo krásné,zdaleka se to nevyrovná Hever Castlu s jeho krásnými zhradami.
Právě tam jsme se vydali po prohlídce Battlu. Kdysi byl hrad Tudorovskýcm sídlem,dnes je bezvadnou atrakcí pro turisty a nejen. Rozdělili jsme se do skupin po dvou týmech a šli na výstava která se konala uvnitř samotného zámku. A právě takto jsem se spřátelila s novýma lidma,teda člověkem se kterým jsme potom provedli pěknej kus zájezdu. Prohlídka byla opravdu zajímavá,ale byla škoda že se nemohlo fotit. Byl tam obraz na kterém byl nějaký šlechtich a vypadal úplně totálně jak češtinář v naší škole :D Tak jsme se nasmáli.
Po tom co měli všechny skupny po prohlídce,jsme měli rozchod po ohromných zahradách do kerých se člověk prostě nemůže nezamilovat. Keře tam byli různě vytvarovaný a o jednom jsme si mysleli že je to Dalek z DW,nakonec jsme se na to podívali z jiného úhlu a byla to beruška nebo ptáček(nebyli jsme si jisti). Třeba já tam nafotila snad každou kytku a kámošce jsem už připomínala její mámu :D . Nakonec jsme našli kavárnu do které když jste vešli tak jste si mysleli,že jste furt v zámku. Bylo to tam OHROMNÝ. Což,dali jsme si capuccino a vyrazili dál. Hledali jsme bludiště o kterých nám vyprávěl učitel. Bylo jich tři:dětské,bludiště z keřů a vodní(když stoupneš špatně,budeš mokrý). My ale našli jen to z keřů a najít ho nebylo lehké(bylo hned u zámku,jenže my jsme se předtim toulali někde úplně jinde). Na to vodní jsme se nakonec nedostali,byli jsme líni hledat a sedli si na lavičku u rybníčku. Počasí bylo nádherné a cítili jsme se fakt pohodově!

Den 3.Portsmouth a Winchester

Dalším naším výletem bylo přímořské město Portsmouth a po něm Winchester. Portsmouth byl sice fajn a já jsem toho zase poznala mnoho o Anglické historii(konkrétně o Horatio Nelsonu),ale z celého zjezdu mě to asi nejvíce nebavilo. Byli jsme v muzeu věnovaném admirálu Horatio Nelsonu který kdysi prazil Španěly. Prohlídka byla na lodi HMS Victory posádce kter admirál také velel. Bylo tam mnoho zajímavostí o životě na moři,kde bylo jídlo,děla, ,,postelé" posádky a hlavně vyznačené místo kdy byl Nelson zraněn po čemž zemřel. Zaujal mě ten příběh o tom jak ho uchovávali v alkoholu a pak ho na jeho pohřbu vypili(připili si na štěstí :D),sice je to nechutné.
Po prohlídce HMS Victory jsme jeli do Winchesteru kde jsme navštívili románsko-gotickou katedrálu která je nejdelší v Evropě. S katedrálou jsme také měli spojeny úkoly a otázky odpovědi na které jsme měli najít právě zde. Po prohlídce katedrály nastalo to nejlepší-rozchod! Na něj se všichni tak moc těšili. Všichni totiž věděli že nás pustí do populárního britského obchodu s oblečením Primarku. Byli tam snad všichni! Opravdu! I já také a narozdíl od jiných jsem utratila celkem málo peněz,OPRAVDU :D . Nakonec jsme se optali kdo toho kolik utratil a sečetli jsme to. Dohromady jsme jim nechali 27 000 kč. Dobrej keš,ne? :D
(Vyfotili jsme skoro všechny tašky a jen potom jsme si všimli že je to ve tvaru srdce :D)

Tak a toto je vše pro dnešek! Těšte se na další část :) . Také pro vás chystám OUAT TAG,recenzi na Batman:The knight of Vengeance a dalš články z 30i denní challenge :)

Be the first one to judge this article.

Comments

1 Vendëa Lissësúl Vendëa Lissësúl | Web | 16. may 2015 at 12:43 | React

Hm, zajimave. :)

2 Eliz Eliz | Web | 18. may 2015 at 18:28 | React

Vyrážím do Anglie! :3

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.