England PART 3

19. may 2015 at 14:55 | CherryPie |  About me+TAG

Vítám vás u závěrečného článku z Anglie! Snad se bude líbit :)

Den 4.Pevensey,Beachy head,Brighton

Dneska nám počasí konečně dopřálo a my se mohly vydat do zřícenin hradu Pevensey a hlavně na útesy nazvané seven sisters. Odkládalo se to už dva dny,jednou kvůli počasí a podruhé kvůli jiným plánům. Když nám o tom učitelé vyprávěly,znělo to celkem zajímavě a my se moc těšili.
Přijeli jsme na zřícenini hradu Pevensey kde jsme se tedy moc dlouho nezdrželi. Taky tam nebylo nic moc k omrknutí,až teda na pár kamenů na sobě.Takže celou dobu jsme chodili po území,někdo svačil a někdo plnil úkoly od učitelů které byli tentokrát příšerné. Co ale bylo také důvodem že jsme chtěli co nejdříve vypadnout do autobusu byl příšerný vítr. Slabé slovo. Málem jsme odlítali.

Na Pevensey bylo sice větrno,ale to jsme ještě nevěděli co nás čeká na útesech Beachy head seven sisters!
To byla opravdu fuška!
Přijeli jsme na útesy a autobus zase trochu popojel a nechal nás tam. Před námi ohromná nádherná louka a za námi útesy a studené moře. Učitelé nám jasně že nedovolovali se přibližovat blízko okrajů takže jsme pozorovali jen tak zdaleka. Bylo to tam nádherné! Kamarádka jseště dlouho byla nadšená z toho všeho(skoro tak jako já z Heverskýho zámku). Tam jsme si taky dali nevelikou pauzičku,lehli si na trávu,pozorovali okolí,povídali si a hráli si na.....vakoveverky(jste si rozeply bundu a odletěli xD).
Ale také přišel čas jít zpátky k autobusu. Cesta nám také netrvala zrovna nejkratší dobu. Cestou jsme se také bezvadně pobavili. Učitel se svým mladším bráchou kterého tam měl si dali závody a bylo super je pozorovat!

Což,po Beachy heads jsme se vypravili do nedalekého města Brighton které je pro Angličany hlavním místem pro dovolenou. A první naše zastávka byla v Brightonském Sea Life!
Byla to ohromná akvária s množstvím různých ryb. Bylo to tam velké(my sice čekali větší) a super udělané. Na to obejít to celé,jsme měli hodinu a půl o které jsme si mysleli že nam nestačí,nakonec toho bylo ale i dost. Posedali jsme si u baru(to tam bylo ale předražený) a čekali. Nakonec jsme vyrazili dál.
Pokračovala naše prohlídka Brightonem.
Procházeli jsme se u královského sídla Pavilonu který připomínal indicko-turecký styl,ale dovnotř jsme se naneštěstí nedostali. To byla celkem škoda protože jsem byla zvědavá na čínský styl ve kterém je to uvnitř uděláno.
Došli jsme do městského centa kde jsme zase měli rozchod. My s kamarádkou jsme ho využili k nakoupení dárků pro rodiče. Já koupila dva plyšáčky pro bráchu a sestřenici,plyšáka a tašku promámu,Marmite(anglická "specialita") pro tátu a dva hrnečky pro tetu se strejdou. Znovu jsme byli v Primarku který byl oooobrovský,ale moc dobrých věcí v něm teda nebylo-koupila jsem si jedině tak termosku.
Po rozchodu jsme se přesunuli k poslední zastávce dne-Brighton Pier neboli molo. Tam jsme zase dostali chvilku volno(jsme se furt jen flákali :D). Byla tam ohromná místnost s......pozor.......herníma automatama! A já jakožto tátova dcerka jsem si to nemohla nezkusit. Tolikrát jsem měla tu blbou hračku už skoro u sebe...ale ono to prostě nejde. A takto jsem prohrála okolo 6 liber!

Den 5. Londýn a odjezd domů

Dobře,teď to vezmu trošku zkráceně :D
V Náš poslední den v Anglii jsme vstávali a vyráželi brzo do londýna kde jsme měli znov provést celej den. Z místa ubytování trvala cesta kolem 2,5 hodin. Celý den jsme se tedy toulali po Londýně se zastávkami u různých míst jako Buckingham a Big Ben ke kterému jsme si řekli pár zajímavostí. Také jsme zde měli vybrané akce,u mě to bylo Londýnské oko. N výběr jsme měli mezi ním a London dungeonem. Londýnské oko bylo obrovské ruské kolo které se jednou otáčelo půl hodiny a možna i víc. To pro mě bylo ale velkým zklamáním. Sice jsme viděli celej Londýn,ale po chvilce vás to fakt přestalo bavit. Naštěstí to bylo v takových "vajíčkách". Do jednoho se vešlo 25 lidí a bylo místo na sednutí. Opravdu jsem měla všechno nafoceno ze všech možných úhlů tak stokrát xD.
(pohled z výšky)
Takto prošlo pár hodin,procházení a fňukání že už chceme do autobusu. Ukončilo to ale procházka Trafalgar Square a pozdější rozchod na Piccadilly Circus. Bylo to tam opravdu super! Piccadilly byla opravdu živoucí částí Londýna. Šli jsme to tam pěkně prohledat. Nejdříve jsme navštívili obchod s názvem m&m's world. obchod věnovaný m&M'skám! Mělo to 4 patra! 4PATRA!! Po očučení toho jsme šli dál a stavili jsme u KFC které bylo naprosto odlišné od toho Českého. České je namnoho lepší :D.
Toho jsme potkali,vypadá spíš jako by byl tlustší :D . Protože jsme nevěděli kam dál,sedli jsme si uprostřed náměstí a koukali na tancující chlápky které jsem naprosto zbožňovala!
Tyhle blbý ovce různých barev měli v Británi všude!
Naše procházka zkončila u známého Londýnského hotelu kde za námi přijel autobus.
Cesta byla stejně náročná jako předtím. Přijeli jsme kolem 7 večera dalšího dne(ve čtvrtek,takže jsem se radovala že jsme nemuseli do školy další den). Na anglii rozhodně nezapomenu a vzpomínky na ni mě budou jen těšit. Opravdu jsem tam toho mnoho prožila a také si našla nové přátelé. Jsem moc ráda že jsem se zájedu účastnila :) a doufám že se vám články líbily :D

Jestli máte zájem o další fotky,můžete mrknout na můj facebook ;)

Be the first one to judge this article.

Comments

1 Ann Ann | Web | 19. may 2015 at 20:43 | React

Krása. :3 Co já bych dala za to, abych se tam mohla podívat znovu. :D Měli jste úplně stejné počasí, jako my, před 4mi lety. :'D  Já jen pořád nemůžu z Capa.:DD Měli jste vzít autogram.:D A ten mega obchod m&m's ..urghhhhh *.*

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.